Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

TRÅKIT! :(

Av sofia steiner - 24 juli 2010 14:07

jahapp inte mycke å göra idaag då, e skit trött och förkyld :(

ja skulle ha åkt in och hälsat på mormor på lassarettet men hon va för sjuk för å ta emot besök så de får bli en annan gång när hon förhoppnigsvis mår bättre :)


ja vaknade typ kvart över 12 idag och då mådde ja skit nu e de lite bättre och ja hoppas ja e frisk tills torsdag och de e jag nog ;) hehe...


ahapp ha de bäst!

/sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia steiner - 27 juli 2010 12:43

e trött blev väckt av lukas idag :/ han kom upp tände alla lampor i typ hela huset sen satt han på nån musik och vem kan sova då?? inte jag iallafall :P igår va jag i stan med emilia :D ja köpte inte mycke fast ja hade pengar okej ja köpte en sak e...

?

Av sofia steiner - 23 juli 2010 17:10


   aha då va man hemma igen efter å ha sovit i tält :D haha de va i allafall kul, nu ska jag snart åka och träna :P imorgon e de lörda så då får vi se vad jag hittar på :) men på måndag ska ja iallafall te stan med emilia :) de kommer bli kuligt ...

Av sofia steiner - 21 juli 2010 17:24

nu e jag me linde :D vi har typ inte gjort så mycket typ sutti ute i stugan vi datan ;) men nu ska ja städa rumet :( sen kommer ja sova hos henne inatt  :D kram på alla /sofia ...

Av sofia steiner - 21 juli 2010 10:27

okej typ nyss vaknat nu då, ska snart te linda sen får vi se vad vi hittar på :P  hehe :) just nu har jag försökt rensa min garderob på allt skit som jag har men det går inte så jätte bra precis, får försöka lite till ;)  aja ska fortsätta nu ...

Av sofia steiner - 20 juli 2010 14:48

då har man vart i leksand då :D de va väl ganska kul men lite långtråkit, igår kunde jag inte skriva för jag hade ingen data. hehe men de har ja nu :P de e mycke sol ute så snart ska jag sticka ut   ha de bra så länge (a)   /sofia ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards